Ciekawe

UŻYWANIE PROGRAMU HOTELOWEGO PRZYNOSI KONKRETNE OSZCZĘDNOŚCI

Porównanie może i będzie brutalne, ale jak najbardziej prawdziwe. Zamiast płacić kilkanaście tysięcy (albo i więcej) złotych netto jednej osobie na recepcji, żeby ogarniała jakoś wszystkie rezerwacje przychodzące z sieci, lepiej zainwestować te 5000 zł w roczne użytkowanie programu hotelowego. Albo i mniej, jeśli obiekt należy do tych bardziej kameralnych. Będzie nie tylko taniej, ale też o wiele efektywniej.


Monitoring internetu 24 godziny na dobę

Wystarczy tylko przypomnieć, ile uwagi i czasu wymaga bieżące aktualizowanie dostępności pokoi w extranecie. Trzeba się z tym szybko uwijać, żeby wprowadzić rezerwację dokonaną np. przez telefon w recepcji zanim ktoś w internecie zabukuje de facto zajęty już pokój. Ile to się trzeba nagimnastykować, żeby odkręcić overbooking. Ktoś będzie wybitnie niezadowolony: klient, któremu odwołano rezerwację, właściciel obiektu, który musiał zapłacić portalowi rezerwacyjnemu karę umowną…

Channel manager lekiem na wszystkie bolączki

Program hotelowy NFHotel sprawi, że wszystkie takie problemy odejdą w zapomnienie. Nieważne, czy rezerwacje robione będą przez recepcjonistów bezpośrednio na grafiku, czy też będą przychodzić z booking.com, własnej strony internetowej czy innych miejsc w sieci. Wbudowany channel manager zadba o to, aby wszystkie automatycznie aktualizowały dostępność we wszystkich miejscach, w których klienci mogą wykupić pobyt.

Previous ArticleNext Article
http://medialdent.pl/krzeselko-do-karmienia-wygoda-i-bezpieczenstwo-dla-twojego-maluszka/ http://okna-drzwi.info.pl http://bibliotecalibre.org