Ciekawe

Dlaczego warto inwestować w gadżety?

Budując brand własnej marki często zastanawiamy się, czy wydawanie pieniędzy na produkcję indywidualnych gadżetów ma sens. W poniższym artykule postaramy się udzielić odpowiedzi na to pytanie.

Niech cię poznają!

Gadżety reklamowe, jeśli są dobrze przemyślane, są wykorzystywane przez osoby, które je otrzymały. Jeżeli w odpowiednim miejscu na nich znajduje się logotyp lub – co lepsze – gadżet wiąże się z produktami danej marki, zwiększa się jej świadomość.
Z pewnością jednak nie nastąpi to, jeśli nasze gadżety będą kiepskiej jakości lub będą nijakie. Od razu możemy zrezygnować z wydawania pieniędzy na długopisy czy plastikowe breloczki. Wybierając gadżet zastanówmy się, czy sami chcielibyśmy go używać. Gadżety, które nie trafiają w gusta klientów lub są skierowane do nieodpowiedniej grupy docelowej, lądują od razu do kosza. I takie faktycznie nie są warte wydanych na nie pieniędzy. Niestety, z tego powodu wiele osób uważa, że gadżety promocyjne są niepotrzebnym wydatkiem. Pamiętajmy, że lepiej równać do najlepszych, a nie porównywać się z firmami, które nie mają zbyt wiele pomysłu na własną reklamę.

Reklama za niewielkie pieniądze

Gadżety promocyjne w dzisiejszych czasach nie kosztują zbyt wiele. Wiele firm specjalizuje się w ich produkcji i wszystkie oferują zniżki w zależności od ilości zamawianych produktów. Dlatego za stosunkowo niewielkie pieniądze jesteśmy w stanie wyprodukować naprawdę efektywną reklamę. Żadna inna forma promocji nie jest tak tania i nie ma takiego zasięgu.
Przykładowo wykupienie kilku sponsorowanych postów na Facebooku to koszt rzędu kilkuset złotych lub kilku tysięcy – zależy, do jakiej grupy docelowej chcemy dotrzeć. Tymczasem w tej samej kwocie jesteśmy w stanie wyprodukować setki lub tysiące gadżetów promocyjnych, które rozdane odpowiednim osobom będą mieć o wiele większy zasięg i to przez dłuższy czas. Post na Facebooku żyje zaledwie parę godzin, tymczasem – jeśli nasz gadżet jest trwały – zapewniamy sobie co najmniej kilka tygodni lub nawet miesięcy darmowej reklamy.

Zapoznaj klientów z produktem

Dzięki gadżetom promocyjnym masz nie tylko szansę na zwiększenie świadomości marki, ale także zapoznanie potencjalnych klientów ze swoim produktem. W zależności od tego, co Twoja firma produkuje, masz różnorodne opcje reklamy. Jeśli jesteś producentem żywności, zmyślny i interesujący gadżet może być jednocześnie opakowaniem na Twój produkt – czekoladę, kawę, czy nawet budyń w proszku. Jeśli zajmujesz się tekstyliami, warto pomyśleć o torbie z naturalnego materiału, jak bawełna czy len albo koszulce z interesującym napisem czy grafiką. Branża technologiczna często inwestuje w indywidualnie zaprojektowane przenośne pamięci do komputerów. Oczywiście największe pole do popisu daje branża dziecięca i zabawkowa. Tutaj jednak warto zwrócić uwagę na jakość produktów, ponieważ rodzice coraz bardziej przykładają do tego wagę.
Niezależnie od tego, na jaki gadżet ostatecznie się zdecydujesz, potencjalnie zwiększasz swoją szansę na osiągnięcie marketingowego sukcesu.
Artykuł powstał w oparciu o materiały dostarczone przez Pola Studio

Previous ArticleNext Article
802.org Nowoczesna metalowa półka na buty do przedpokoju https://beesafe.pl/porady/co-grozi-za-przeglad-samochodu-po-terminie/